Ads 468x60px

Labels

Sunday 1 November 2015


Dah nak hujung tahun ni tuan/puan.
Yang dah ambil borang, still teragak - agak dan masih konpius, boleh la cepat - cepat buat keputusan. Banyak koperasi dah habis dana.
Nanti yang nak renovate rumah tu terbantut pulak. 
Mana yang nak bayar CCRIS PTPTN dah terlepas peluang nak clearkan nama.
Koperasi Ukhwah masih stabil setakat ini.
Tahun depan kalau syarat semakin ketat, rasanya agak susah untuk memohon.
Jika perlukan nasihat, pertanyaan boleh hubungi saya
di talian 0111 2333 950. Whatsapp dan Pm pun boleh.
Kami akan uruskan permohonan sepantas yang boleh.

1 comments:

  1. Saya Ibu Queen Daniel, A pemberi pinjaman uang, saya meminjamkan uang kepada indaividu atau perusahaan yang ingin mendirikan sebuah bisnis yang menguntungkan, yang menjadi periode utang lama dan ingin membayar. Kami memberikan segala jenis pinjaman Anda dapat pernah memikirkan, Kami adalah ke kedua pinjaman pribadi dan Pemerintah, dengan tingkat suku bunga kredit yang terjangkau sangat. Hubungi kami sekarang dengan alamat email panas kami: (queendanielloanfirm@gmail.com) atau (queendanielloanfirm@yahoo.com) Kebahagiaan Anda adalah perhatian kami.

    ReplyDelete

Selamat Datang Ke Blog Pinjaman Koperasi Islamik,
Kedatangan anda saya nantikan,
Komenlah walaupun hanya sedetik,
Jutaan terima kasih saya ucapkan.

 
Blogger Templates