Ads 468x60px

Labels

Wednesday 25 March 2015

Ukhwahcash-i 2015

Koperasi Ukhwah kini melancarkan Pembiayaan Peribadi Cash-i kepada kakitangan kerajaan. Dengan kadar faedah serendah 4.35% peminjam turut menikmati kemudahan-kemudahan yang disediakan oleh Koperasi Ukhwah






Koperasi Ukhwah adalah salah satu daripada ratusan koperasi dan institusi perbankan yang menawarkan pembiayaan peribadi kepada kakitangan kerajaan di Malaysia. Tetapi apa istimewanya Ukhwah sebagai sumber pembiayaan anda. Di Ukhwah kami bukan sekadar memberi anda pinjaman, tetapi kebajikan anda turut terpelihara di samping membantu sesama insan. Impian anda akan direalisasikan di sini bersama Ukhwah.

Ukhwah menawarkan kadar keuntungan yang rendah, terutamanya kepada peminjam yang disenaraihitam. Kita sedia maklum, tidak semua orang yang blacklist berpunca daripada keculasan diri sendiri. Kekadang niat untuk membantu sesama keluarga atau rakan menjadi perangkap sehingga nama anda disenaraikan sebagai blacklisted. Peminjam sebegini juga perlukan wang untuk kegunaan peribadi seperti pendidikan anak, rawatan perubatan keluarga atau lain-lain yang lebih penting daripada menyelesaikan tunggakan pinjaman yang dibuat oleh orang lain. Di Ukhwah kami membantu anda dengan kadar keuntungan yang rendah dan anda diberi kebebasan untuk mengatur kewangan samada untuk kegunaan peribadi atau langsaikan sebahagian amaun tunggakan tersebut.

Selain pinjaman, Ukhwah telah menubuhkan Kelab Ukhwah Care di mana, banyak kemudahan disediakan kepada ahli dan keluarga terdekatnya. Antaranya khairat kematian, penginapan percuma, dermasiswa, perkhidmatan penundaan kereta, pakej umrah dan ziarah, pengangkutan percuma, perkhidmatan ICT, perkhidmatan perubatan dan perkhidmatan sewa kereta. Pelbagai kemudahan lain sentiasa dirancang untuk kemudahan ahli.

Di Ukhwah kita mengutamakan konsep mesra pengguna, sepertimana maksud perkataan Ukhwah, iaitu persaudaraan. Kami mengamalkan ketelusan dalam memberi pinjaman. Tiada caj terselindung dikenakan kepada pelanggan kami. Anda akan mendapat tunai bersih yang banyak seperti mana yang kami janjikan semasa anda memohon pinjaman ini. Anda juga akan berasa selamat melalui pinjaman Ukhwah kerana pembiayaan anda dilindungi oleh insurans pinjaman. Sekiranya anda bercadang untuk menyelesaikan pinjaman awal daripada perjanjian, Ukhwah akan memberi rebet yang tinggi atau anda juga boleh memilih untuk membuat pinjaman bertindih.



3 comments:

  1. saya telah cuba menghubungi tapi tidak dapat dihubungi

    ReplyDelete
  2. Saya Ibu Queen Daniel, A pemberi pinjaman uang, saya meminjamkan uang kepada indaividu atau perusahaan yang ingin mendirikan sebuah bisnis yang menguntungkan, yang menjadi periode utang lama dan ingin membayar. Kami memberikan segala jenis pinjaman Anda dapat pernah memikirkan, Kami adalah ke kedua pinjaman pribadi dan Pemerintah, dengan tingkat suku bunga kredit yang terjangkau sangat. Hubungi kami sekarang dengan alamat email panas kami: (queendanielloanfirm@gmail.com) atau (queendanielloanfirm@yahoo.com) Kebahagiaan Anda adalah perhatian kami.

    ReplyDelete

Selamat Datang Ke Blog Pinjaman Koperasi Islamik,
Kedatangan anda saya nantikan,
Komenlah walaupun hanya sedetik,
Jutaan terima kasih saya ucapkan.

 
Blogger Templates